سرامیکطراحی محیط و منظرعکسکاریکاتورگرافیکگریم و آرایشمجسمهمد و لباسمعماری و طراحی داخلینقاشیهنرهای تجسمی

داوران جشنواره ۲۶ هنر‌های تجسمی جوانان معرفی شدند

داوران جشنواره ۲۶ هنر‌های تجسمی جوانان معرفی شدند

بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران در ۹ رشته هنری برگزار می‌شود که هر رشته یک مدرس کارگاه و ۳ داور دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خوان هشتم ، ابتدای هفته گذشته بود که با حکم رئیس شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، «رضوان صادق زاده» برای ششمین سال متوالی دبیر جشنواره شد.

این جشنواره سراسری در رشته‌های هنری ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۳۹۸ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

حال دبیر بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران طی احکامی داوران و استادان کارگاهی رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی این جشنواره را منصوب کرده و اسامی آن‌ها از سوی واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر‌های تجسمی منتشر شده است:

صادق‌زاده درباره انتخاب داوران و استادان فوق‌الذکر گفته است: تلاش کردیم از استادانی برای داوری و مدیریت کارگاه‌ها بهره بگیریم که علاوه بر تجربه، دارای تنوع و تکثر نگاه در حوزه هنر‌های تجسمی و آموزش هنری به هنرجویان هستند.

بیست و ششمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» و با هدف ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان و استادان و کشف استعداد برگزار می‌شود. این جشنواره در دوره گذشته با هزینه ۴۵۲ میلیون تومانی، دومین جشنواره هنری کم‌هزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا